Mój początek wszystkiego.



Wydawało mi się początkowo, że opisanie takiego momentu będzie łatwizną. Jednak jak się okazuje wcale tak nie jest. Było wiele momentów które w jakiś znaczący sposób mnie zmieniły, a etapy tych zmian zazębia. Ciężko jest mi jednak wybrać jedno konkretne, przez które moje życie zmieniło się o 180 stopni.

Numer 1.
Zdecydowanie jednym z najbardziej traumatycznych przeżyć była utrata najbliższej osoby. Emocje które wtedy mi towarzyszyły, pozostaną ze mną już do końca, a przez wydarzenia temu towarzyszące, w młodym wieku zrozumiałam wiele istotnych rzeczy, dojrzałam i wyciągnęłam znaczące wnioski. Z pewnością wtedy zaczęłam dostrzegać więcej w ludziach, zauważać kto jest wartościowy, a kto tylko takiego udaje

Numer 2.
Niedawnym, acz ważnym wydarzeniem, była moja wyprowadzka z domu na czas roku akademickiego. Życie poza domem,  w dodatku życie w akademiku nauczyło mnie wielu rzeczy o ludziach. Poznałam prawdziwą ich różnorodność, byłam świadkiem robienia sobie na złość bez problemu, a także czystego egoizmu. Nie było oczywiście tylko złych momentów. Poznałam kilka wartościowych osób, z którymi chciałabym mieć kontakt również po okresie studiowania. 

Numer 3.
Wreszcie pisanie bloga! Po kilku miesiącach pisania, dostrzegłam, iż moje spojrzenie na książki różni się od tego sprzed roku czy dwóch. Zwracam uwagę na więcej rzeczy i nie decyduję tylko czy książka mi się podobała czy nie, ale rozbijam to liczne aspekty. Mój styl pisania jest zupełnie inny od początkowego, a i wypowiedzi ustne są bardziej bogate i uboższe w powtórzenia. Doszło do tego że przez pewien czas rozważałam pójście na studia humanistyczne. 


                                            .               .                 .
Początków wszystkiego może być wiele. Wszystko zależy od tego, co nas spotka w życiu, na jakich ludzi trafimy i jaki to będzie miało późniejszy wydźwięk na nas samych. Z pewnością znalazłabym więcej takowych zdarzeń, które mnie czegoś nauczyły, które zmieniły postrzeganie ludzi czy uczuliły na coś, jednak nie chcę się już rozbijać na mniejsze elementy. 





Nominowana do zadania  zostałam przez Wojtka za co serdecznie dziękuję, sama jednak nie nominuję nikogo.

Komentarze