Najlepsze książki 2016 roku! - #6 To kiedy film?

Ekranizacje filmowe to nieodłączny element życia książkoholika. Bo kiedy pojawia się w kinach, albo momentalnie idziemy zobaczyć film, albo jak najszybciej staramy się przeczytać papierową wersję historii by potem porównać ją z ekranizacją. Są jednak te książki, które powinny być przedstawione w formie filmu, ale jak na razie o takich zamiarach ani widu ani słychu.

Dlatego do kategorii "To kiedy film- idealna na ekranizację" dopasowuję "Niezrównanych". Dlaczego? Jestem przekonana że to jedna z tych książek, które zaraz po premierze obeszły się bez specjalnego rozgłosu, mimo iż są świetne. Alyson Noel stworzyła świetną historię, która od razu mnie porwała i z pewnością porwie wielu czytelników. Pozornie to typowa młodzieżówka, ale ma w sobie coś, co idealnie ją wyróżnia na tle innych.



                              Jeśli macie ochotę , zapraszam na moją recenzję książki LINK

Komentarze

  1. Słyszałam o tej historii, jednak lecę czytać Twoją recenzję, bo zaintrygowałaś mnie jeszcze bardziej. :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Liczę na szczere komentarze :)