Najlepsze książki 2016 roku! - #13 Książka Roku!

I tak dotarliśmy do końca tego maratonu. Jak wam się podobało? Dla mnie to była niesamowita okazja by odrobinę powspominać to co  już czytałam i to co poznałam w tym roku. Jakie historie mnie wzruszały, jakie bawiły, a co się nie podobało? Dzięki temu gruntownie przejrzałam swoją biblioteczkę i przy okazji posprzątałam :) Ale teraz czeka mnie wybór tej najlepszej. A że lubię wybierać te mniej popularne, z pewnością część z was w ogóle nie będzie znała tej publikacji. I to dobrze! Jest powód by ją poznać! A naprawdę warto!

"Cała prawda" to idealna książka do tej kategorii. Dlaczego? Przede wszystkim łączy w sobie wiele z poprzednich kategorii. Jest lekko refleksyjna, wzruszająca, ale także bawi i uczy. Czyta się ją lekko i przyjemnie, a okładka jest symboliczna acz, wymowna. Ale najważniejsza jest historia, prawda? A tu auto ogromnie nie zaskoczył. Nadaje się ona i dla młodszych i dla starszych, każdy znajdzie coś dla siebie. Jest nie tylko uniwersalna, ale także skonstruowana tak, że można ją czytać kilka razy i za każdym razem odkrywać na nowo. Dlatego też ubolewam, nad tym, iż zna ja, i uwielbia tak małe grono czytelników. Zmieńmy to!!


                           Jeśli macie ochotę , zapraszam na moją recenzję książki LINK

Komentarze

  1. Ja tych książek nie czytałam. Tych, które podałas jako najlepsze według siebie, ale sądzę, ze chciałabym się z nimi zapoznać. Recenzje przeczytałam! :)
    Pozdrawiam i zapraszam polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Liczę na szczere komentarze :)