Najlepsze książki 2016 roku! - #1 Pięknisia

Rok się zbliża ku końcowi, więc przydałoby się go czytelniczo podsumować, prawa? Oprócz standardowego przedstawienia wam statystyk 31 grudnia, dzięki uprzejmości Next Chapter biorę udział w tworzeniu zestawienia najlepszych książek wydanych w naszym raju w tym roku. Jest 13 kategorii, każda będzie pojawiała się kolejnego dnia, i przedstawi Wam co podobało mi się pod różnymi względami w polecanych publikacjach.

I takim sposobem spotykamy się dziś przy kategorii "Pięknisia- najpiękniejsza okładka". W tym roku, swoją grafiką zachwyciło mnie wiele książek, i miałam naprawdę wielki problem w znalezieniu tej, która uczyniła to w sposób szczególny. Parzę na swoje półki i mam prawdziwy kłopot. A to dopiero pierwsza kategoria! Ale sprostam zadaniu.

Wydaje mi się że tą która urzekła mnie najbardziej jest okładka  Magonii. Delikatna, acz wymowna, doskonale oddaje klimat powieści. Poza tym pięknie sie błyszczy jeśli podstawić ją pod światło. Niejeden jest zachwycony jej czarem, więc myślę że to idealna laureatka tej kategorii. 


Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam też na moją recenzję książki LINK

Komentarze

  1. Okładka faktycznie przepiękna. Podziwiam, że potrafiłaś wybrać tylko jedną. Ja z pewnością nie dałabym rady.
    Pozdrawiam ciepło!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Liczę na szczere komentarze :)