Warszawskie Targi Książki 2016


Zbliża się jedna z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie imprez dla książkoholików. Jestem świeżo po maturach, więc należy mi się nagroda za ciężką trzyletnią pracę :) Początkowo planowałam wybrać się na dwa dni ale pozostałam przy jednym dniu a mianowicie 21 maja (sobota). Z pewnością wybiorę się na spotkanie z Włodkiem Markowiczem, Anną Dymną i Katarzyną Bondą. Co więcej tego dnia organizowane jest spotkanie blogerów, do którego link pozostawiam wam TUTAJ . Wiem też że kilka wydawnictw organizuje małe atrakcje na swoich stoiskach. SQN oferuje gadżety książkowe za opublikowanie zdjęcia z ich książką na swoim instagramowym profilu, a wydawnictwo Insignis rozdaje piękne czerwone torby z nazwiskami autorów. A może wy wiecie jakie inne atrakcje oferują nam wydawcy? 

Na blogu najprawdopodobniej pojawi się relacja z mojego wyjazdu. Postaram się robić jak najwięcej zdjęć, oraz spędzić na terenie Targów możliwe jak najwięcej czasu. Wkrótce mojego bloga czekają też inne zmiany, ale o tym później. :)


Mam nadzieję że spotkam się tam też z wami. Kto wybiera się tego samego dnia? Jeśli macie ochotę się spotkać, pogadać o książkach, piszcie na fb czy na e-mail diana.97@wp.pl


Komentarze

  1. Niestety nie wybieram się, ale życzę miłej zabawy :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam, widziałam i gorąco polecam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Liczę na szczere komentarze :)