ABC moich uczuć


 Tytuł: ABC moich uczuć
Autor: Dominic Evans
Wydawnictwo: Kaktus
Gatunek: Kreatywna 
Ilość stron: 144
O czym to jest?:
Ta książka jest o związkach. O tym, jak ludzie się spotykają i coś zaczyna iskrzyć! Zakochujecie się, potem zrywacie ze sobą, wyjecie z rozpaczy do księżyca, by następnie wziąć się w garść i z otwartym sercem ponownie rzucić się w wir randkowania. Chodzi o randki i odrzucenia, i o wszystkie te radości i bzdury, które ze sobą niosą. Książka ta sprawi, że będziesz się śmiać i płakać jednocześnie, dzięki niej wylejesz tu wszystkie swoje najskrytsze myśli, a swobodnym bazgraniem odpędzisz od siebie obawy o samotnie spędzanych nocach. Ta książka będzie twoim najlepszym przyjacielem i doradcą. Krótko mówiąc, ta książka pozwoli ci poczuć się lepiej, gdy twoje serce czuje, że jest poobijane po szalonej jeździe jaką jest miłość.  (lubimyzytac.pl)
Moje refleksje :
Może pamiętacie, jak recenzowałam „ABC mojego stylu”. Ta książka jest w gruncie rzeczy bardzo podobna. Różnią się tematyką. Tu mamy bowiem możliwość rozłożenia naszych uczuć na czynniki pierwsze. I chodzi tu o nasze związki. I to wcale nie zależy od tego czy jesteś w związku czy nie! Ja jestem odwieczną singielką, ale puściłam wodze fantazji, wypisywałam najróżniejsze rzeczy, rysowałam i kolorowałam, co tylko się dało.

Tak, ta książka, to jedna wielka zabawa. I w erze, kiedy popularne są książki na niszczenie czy kolorowanie, ta naprawdę się wyróżnia. Dlaczego ? Zagląda do naszego wnętrza, a przede wszystkim pobudza wyobraźnię i kreatywność. I co najważniejsze- może być uzupełniana przez osoby w każdym wieku!


Ocena: 8/10










Komentarze

  1. Ostatnio na prawdę jest jakiś szał na książki w których się gryzmoli :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna recenzja, krótko, treściwie i na temat. Chyba powinam zaznajomić się z tą książką.
    Wspaniały blog ;)
    Pozdrawiam Possi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ABC twoich uczuć to dobrze jest przeczytać na https://www.poradnikrandkowy.pl/milosc/jak-poznac-ze-ona-cie-nie-kocha/ - dowiedzieć się można czy Cię jeszcze kocha.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, wręcz rewelacyjna książka. Dobrze się ją czytało. Uaczuciwa to bardzo śliski temat, ale autor porusza je w znakomity sposób.

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonała powieść. ABC moich uczuć to dla mnie książka kompletna, o miłości, romansie, seksie. Wylądowała na półce.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Liczę na szczere komentarze :)