Jak cie wykarść, Phoenix?- Joss Stirling

Tytuł: Jak cię wykraść, Phoenix?
Autor: Joss Stirling
Seria: Saga o braciach Benedictach tom 2Wydawnictwo: Akapit Press
Gatunek:Fantasy, Paranormal, Paranormal romance, Young Adult, Romans, Młodzieżowa
Ilość stron : 336
O czym to jest?:
Phoenix należy do gangu swantów, który wykorzystuje swoje zdolności do okradania ludzi. Kolejne zadanie, jakie otrzymuje ona od Widzącego- lidera swojej grupy, dotyczy okradzenia Yvesa Benedicta, amerykańskiego studenta, który przyjechał do Londynu na konferencję naukową. Misja wydaje się łatwa i zwyczajna jak wszystkie poprzednie. Jednak podczas rutynowych czynności coś idzie nie tak. Dwoje młodych ludzi odkrywa, że łączy ich o wiele więcej niż by się spodziewali. Niestety istnieją przeszkody, które uniemożliwiają nastolatkom szczęśliwe życie. Gang ie pozwoli dziewczynie o sobie zapomnieć...
Moje refleksje :
Pierwsze, na co zwraca się uwagę, patrząc na tę książkę, to okładka. Jest utrzymana w podobnym stylu jak okładka pierwszego tomu. Nie jest przepiękna, ale nie jest też paskudna. Za to idealnie pasuje do treści, jaką skrywa w sobie „Jak cię wykraść, Phoenix?”
Ta część sagi opowiada o kolejnym bracie z rodu Benedictów. Bardzo podoba mi się ten pomysł, iż każda z części przedstawia historię jednego z chłopaków. W dodatku w każdej występują wszyscy przedstawiciele tego rodu. Wracając jednak do tej konkretnej części, wydaje mi się, że była odrobinę bardziej interesująca, jeśli chodzi o fabułę w porównaniu z pierwszym tomem. Historia, jaka tu została przedstawiona, o wiele bardziej mnie wciągnęła i przede wszystkim przeczytałam ją o wiele szybciej. Bardzo ciekawy okazał się wątek gangu, który znacznie przyspieszał całą akcję. I choć jest to ten typ książki, w której po pierwszych dwóch rozdziałach możemy znać już zakończenie, to jest napisana tak, iż samo poprowadzenie historii bardzo wciąga. Niestety, książka podobnie jak i jej poprzedniczka należy do tych idealistycznych.
Co do bohaterów, to nie wykazywali się oni niczym szczególnym. Oczywiście każdy miał swoiste cechy i wyróżniał się czymś, ale w ogólnym zarysie nie byli to bohaterowie, których pamiętałabym w jakiś szczególny sposób na tle innych do tej pory czytanych książek. Bardzo podobały mi się jednak relacje pomiędzy tymi młodszymi postaciami. Emocje i humor, czyli to, co powinno być. Dodatkowo postać Widzącego, osoby bardzo władczej i przy bym denerwującej była strzałem w dziesiątkę. Odrywała momentami uwagę od idealistycznych wydarzeń towarzyszących bohaterom.
Zatem jeśli podobała ci się pierwsza część tego cyklu, nie wahaj się! Jak najszybciej zaopatrz się w drugą ześć, bo czeka cię niezwykła przygoda w świecie swantów.


Ocena: 9/10

Seria" Saga o braciach Benedictach''
2.Jak Cię wykraść Phoenix?
Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję wydawnictwu Akapit Press 

http://www.akapit-press.com.pl/

Komentarze

  1. Ostatnio nie mam ochoty na fantastykę, a na paranormal romance jeszcze bardziej. Może kiedyś, za długi czas po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza część była taka słodka :) całe szczęście że mam na półce kolejne tomy i będę mogła się za nie wkrótce zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam pierwszą część, niestety nie porwała mnie, więc nie mam ochoty na kontynuowanie tej serii.

    http://recenzje-parabatai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Liczę na szczere komentarze :)