Liebster Blog Award #4 #5 #6 #7


 Ostatnimi czasy nominowano mnie do czterech LBA. Zaczynajmy!

 Pytania od Kącik czytelnika      
          
1. Na co zwracasz szczególną uwagę na innych blogach?
Zdecydowanie  początkowo na wygląd  i to jak tekst jest rozmieszczony na stronie. Potem zagłębiam się w styl autora i sposób przedstawienia książki.

2. Ulubiony blog?
Oj wiele jest takich ale tym naj naj jest Nasz Książkovir 
 
3. Co najbardziej lubisz w wakacjach?
To że mam sporo wolnego czasu , mogę spokojnie zastanowić się nad przyszłym rokiem szkolnym, zaplanować pewne działania i częściej spotykać się z przyjaciółmi. A poza tym kto nie kocha słońca?  

4. Na jakim filmie byłaś ostatnio w kinie?
Oj, w kinie to byłam dawno. Były to "Igrzyska śmierci: Kosogłos cz. 1" 

5. Jeśli chciałabyś napisać książkę, to o czym by to było?
Z pewnością jakaś obyczajówka. W zasadzie mam taki plan a pierwszy rozdział zalega na komputerze, :)  

6. Co cię motywuje do pisania bloga?
Przede wszystkim przemiłe komentarze i ilość wyświetleń. Poza tym pisanie naprawdę wciąga!!

7. Najśmieszniejsza książka jaką czytałaś?
Chyba "Zeznania Niekrytego Krytyka" 

8. Jakiego słowa najczęściej używasz? 
Ciężko stwierdzić,ale myślę, że będzie to "oczywiście".

9. Jeśli miałabyś zabrać jedną książkę na bezludną wyspę, to jaka by to była?
Z pewnością coś grubego... może encyklopedia? :)  

10. Jeśli miałabyś czytać książki tylko jednego autora, to kto to by był?
Cassandra Clare!!! Kocham jej styl!!


Pytania od Magda Kosek  


1.Jaką książkę chcesz przeczytać, ale jeszcze tego nie zrobiłeś? 
''After'' - Anna Todd  Książka już czeka na półce! 

2.Twoje największe literackie marzenie? 
Napisać i wydać książkę.

3.Budzisz się w przeszłości: w którym wieku/ epoce jesteś i dlaczego?
Starożytność. Kocham te klimaty i z chęcią dowiedziałaby się o nich więcej.

4.Jaki film poleciłbyś wszystkim, bez względu na wiek i upodobania? 
Trudne pytanie. Ale bardzo wartościowa jest "Próba ogniowa"

5. Jesteś na bezludnej wyspie: co masz ze sobą? (3 przedmioty)
Książka,  zapas pożywienia i zamienne ubrania.

6.Jak zaczęła się Twoja przygoda z książkami? 
w wieku 5 lat mama nauczyła mnie czytać. I ciągnie się to już do dziś ... :) 

7.Jaką jedną książkę wrzucił byc do kanonu lektur obowiązkowych w szkole?
Mrok i mgła- Stefan Turschmid.

8. Jeśli byłbyś pisarzem, o czym byłoby Twoje pierwsze dzieło?
O czymś baaaardzo smutnym. 


9.Filmy czy seriale? 
Filmy. Zdecydowanie.

10.Uważasz, że świat bez książek byłby lepszy niż bez telewizji?
Odwrotnie! Bez telewizji byłoby o wiele lepiej ! Dlatego od jakiegoś czasu ograniczyłam jej oglądanie.

11. Dlaczego postanowiłeś założyć blog?
Widziałam iz inni robią coś podobnego i postanowiłam sama spróbować swoich sił.
 Pytania od Avis   

1. Jaka książka wywarła na Tobie największe wrażenie? Dlaczego akurat ta?
"Oskar i pani Róża" - wzrusza i uczy wielu wartościowych  zachowań.

2. Wolisz książki jednotomowe czy kilku?
Kilku. Lubię zagłębiać się w  historię postaci i wielowątkowe wydarzenia związane z nimi.

3. Jak lubisz spędzać czas wolny?
Czytam. Tak to jest zazwyczaj mój czas wolny. Jestem molem książkowym!! 

4. Jakie jest Twoje marzenie? Nieważne czy realne, czy nie :)
Być szczęśliwym człowiekiem. Chyba każdy o tym marzy! 

5. Prowadzisz jeszcze jakieś inne blogi?
Nie :)  

6. Jaka jest Twoja ulubiona para książkowa? (lub kilka, wiem jak trudno wybrać jedną :D)
Jace i Clary z Darów anioła, Hadrin i Tessa z After 

7. Wolisz spędzać czas w domu czy na zewnątrz?
jeśli jest ładna pogoda to oczywiście na dworze. Niestety np. zimą jestem domownikiem.  

8. Co myślisz o ekranizacjach książek?
Jeśli są przemyślane i ciekawie zrobione, są ok. Nie lubię gdy twórcy zmieniają wiele  ważnych wątków.

9. Masz jakieś zwierzę? Jeśli tak, to jak się wabi?
Miałam chomiczka. Do stycznia... 

10. Jaki jest Twój ideał płci przeciwnej?
Simon z Darów anioła. :) A tak na poważnie to przede wszystkim zabawny, lojalny i opiekuńczy.  

11. Należysz do fandomów? Jeśli tak, to jakich?
Directioners, Moonwalkers i Mahomies :)


Pytania od Opinium Kosa
 
1. Gdybyś mógł wybrać epokę w której chciałbyś żyć, która to by była? 
Pytanie się powtarza:) Starożytność. 

2. Masz możliwość zobaczenia swojej przyszłości. Co robisz i dlaczego?
 Jestem świetnym lekarzem, który w przerwach na dyżurach czyta zapalczywie książki :) 

3. Jaki gatunek książkowy/filmowy mógłby dla Ciebie nie istnieć? 
Western . No po prostu nienawidzę!

4. Lubisz chodzić do teatru? 
Taaak.  Co prawda w teatrze byłam dopiero 4 czy 5 razy ale każde to wyjście wspominam bardzo dobrze. Pokochałam ten klimat i sposób przedstawienia historii.  

5. Muzyka, która najbardziej opisuje twój charakter? 
Wszystkie boysbandowe. Lekkie, przyjemne i niekonfliktowe... ;)  

6. Wolałbyś być muzykiem, malarzem czy pisarzem? Dlaczego? 
Pisarzem! Jak juz pisałam marzy mi się wydanie książki. 

7. Marzenie, cel, nadzieja, bez której nie dałbyś rady żyć? 
Szczęście. 

8. Gdzie widzisz się za 10 lat? 
W szpitalu jako uznany lekarz :)  

9. Bez czego, totalnie nie wyobrażasz sobie życia? 
Bez jedzenia, powietrza, przyjaciół i książek. W zasadzie, książki to też tacy moi mali przyjaciele.  

10. Jakimi wartościami kierujesz się w życiu? 
Sprawiedliwością, prawda, lojalnością i uczciwością. 

11. Kim nie jesteś a chciałbyś być? 
Odważną osobą.


Oto moje pytania:
  1. Kto zachęcił cię do czytania?
  2. Oszacuj: Ile książek już przeczytałaś/eś w swoim życiu?
  3. Od kiedy czytanie jest Twoją pasją?
  4. Gdybyś miał/a zabrać na bezludną wyspę jedna książkę, jaka by to była?
  5. Czy codziennie znajdujesz czas na czytanie?
  6. Jaki jest twój znienawidzony bohater?
  7. Czy jest jakaś popularna książka/seria, która wszystkim się podoba a Tobie nie?
  8. W jakim miejscu najchętniej czytasz?
  9. Na kontynuację jakiej książki najbardziej czekasz?
  10. Ile książek liczy twoja biblioteczka?
  11. Wolisz czytać blogi książkowe czy oglądać vlogi książkowe? 
     
     
A do odpowiedzi na nie zapraszam każdego kto tylko ma na to ochotę ! 

Komentarze

  1. Widzę, że mam przyjemność z kolejną osobą, która zamierza napisać i wydać książkę. Sama mam taki plan, a wychodzi jak wychodzi, iż zawsze zostawiam wszystko w połowie. No cóż...
    Wymyśliłaś ciekawe pytania, jednak ja się nie skuszę. LBA mam już po dziurki w nosie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe odpowiedzi :)
    zapraszam do siebie : http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/ zachęcam do komentowania jeśli coś Ci się spodoba i do kliknięcia LUBIĘ TO na facebooku ( możesz tam trafić bezpośrednio z bloga) :) pozdrawiam !:*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Liczę na szczere komentarze :)