Misery- Stephen King



Tytuł: Misery
Autor: Stephen King
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Gatunek: Horror, Thriller
Ilość stron: 402
O czym to jest?:
Paul Sheldon jest pisarzem, autorem bestsellerów o Misery Chastain. Chce on skończyć z tym cyklem i zacząć inna powieść. Mężczyzna ma wypadek samochodowy. Ratuje go była pielęgniarka Annie- wielka fanka jego książek. Zabiera ona go do swojego domu, zaczyna się nim opiekować i zmusza go do kontynuowania cyklu Misery. Jest skłonna użyć wszelkich metod. Jak daleko posunie się w swoich działaniach.
Moje refleksje :
Jest to jedna z lepszych książek Kinga, jakie miałam przyjemność czytać. Były momenty mrożące krew w żyłach oraz niesamowite przedstawienie bólu i drastycznych scen. Fabuła jest bardzo wciągająca i niebanalna oraz genialnie przedstawiona. Dodatkowo trzyma w napięciu. Autor miał świetny pomysł na ukazanie osoby z problemami psychicznymi. Sama postać Annie jest bardzo denerwująca, ale tak właśnie powinno być, więc działa to na plus tej książce. Jedynym minusem były niektóre przemyślenia głównego bohatera. Były one bardzo nużące i często niepotrzebne.

Ocena: 8/10

Komentarze

  1. Uwielbiam książki Stephena Kinga ! <3
    http://kacik-czytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. to była druga ksiazka kinga którą przeczytałam:) wicągnął mnie bez reszty - pozdrawiam dzieki za odwiedziny oczywisce z przyjemnoscia obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. To jedna z najlepszych książek Kinga moim zdaniem!

    OdpowiedzUsuń
  4. jest to książka, którą coraz bardziej mam ochotę przeczytać; już któraś osoba z rzędu twierdzi, ze to ejdna z lepszych Kinga, więc chyba nie mam już na co czekać :)
    jeśli miałabyś wolną chwilkę to serdecznie zapraszam do siebie, byłabym wdzięczna za wyrażenie opinii na temat moich recenzji ;)
    pozdrawiam!
    http://books-jewellery-leisure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem fanką Kinga, ale powoli zaczynam sięgać po jego twórczość :) Mam nadzieję, że i z tą książką w końcu się zapoznam.

    Zapraszam do mnie na www.maialis.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam nic Kinga, ale nie wiem czy chcę to zmieniać, trochę mnie jego książki przerażają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Za mną dopiero jedna powieść Kinga, a ta jest świetną kandydatką na drugą ;)
    Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam twórczości Kinga, ale coraz bardziej skłaniam się, żeby coś przeczytać.
    Obserwuję i będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tęsknie za Kingiem :) tak dawno już go nie czytałam :) chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, czy po nią sięgnę, bo najzwyczajniej w świecie, po przeczytaniu kilku powieści Kinga, się tego boję xD

    http://ksiazkoweimperium-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciągle powtarzam sobie, że muszę przeczytać książki Kinga, ale jakoś mi nie wychodzi. Muszę się w końcu zmobilizować

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie Misery czeka grzecznie na swoje miejsce na półce :D + Uwielbiam ksiażki Kinga.. już nei moge się doczekać aż wszystkie które ostatnio dostałam przeczytam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Liczę na szczere komentarze :)